Vilo dag?




Söndag 17 juni

Torborg & Torval
Grattis


Solen
Vi hoppas att du ska visa dig snart,
dina vackra strålsr och varma strålar.





Hur roligt var det att vakna i en blöt säng?
Kl: 04.10 ingen hitt, det var bara att slita bort allt blött,
Lukas sov men jag kunde inte somna om. Så jag har alltså
varit på G sen 04.10 i dag jippiii, ...... NOT.



Tog mig en skön dusch och åt min frukost tidigt.
Satt i lungans ro och plugga lite.
Ska väl läsa lite i kör boken.



Här är några fina kort från i går med barnbarn,
fler lär komma de kommande dagarna.

     
Lukas special smörgåsar.

 
Barna med Thomas, Wilma är för slö att stå upp och äta.

    
Barna ute och leker med tonåringar, som också har kul



Hela dagen vräkte det vatten från himmelen, ingen sol på hela dagen.
Vi kom ut en och en hal timme vid 17.45.
Jag tog med mig en kopp kaffe ut och satt sedan i solen,
trot eller ej 18.05 kom en skur till, vi rusa in i porten
och invänta lugnet, det kom och vi gick ut igen.



Min väninna Renata kom ut och vi prata lite, det är alltid lika kul.
Hon är en bra tjej, vi gick upp och tog en kaffe till jag och Renata.
Barna satte jag i badkaret, det är svårt att hålla sams på trånga utrymmen.




När kl: var 22.50 åkte jag och gubben ner till gamla Norsborg på en
brygg date med en kaffe och bulla. Robin och Saga passa barnen i en timme
Det var fint med satan så kallt.



En fin vy men så kallt. Kaffe och bullan intogs med en snabb hastighet,
vi titta lite sen åkte vi hem.



Ari såg en ensam fågel som kom guppande, så klart att den fick en bulle bit.
Tro bara inte att han tog den, nä den passa inte för denna fågel en söndags kväll.




Slut bi rutan.






Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0