Då kör vi mot helgen


'


Torsdag 24 maj



Eva
Bara för att ...
Min bästis.




Agenda för i dag.

- Byta lite vatten i akvariet
- Sy in byxor
- Ringa kuratorn
- Ringa Södertälje sjukhus
- träffa Eva
- eventuellt träffa Linnea
- Betala begravning
- Fixa maten
- Plugga




Det är vad som bör hända i dag.
Om det gör det vet jag inte än, det kommer dagen att för tella senare,
när facit är i handen.
Har i alla fall sytt in byxor.
Jag vet att jag måste se över akvariet.
Det är en bra början på morgonen.



Solen skiner så att åka till Huddinge är ingen match.
Ska bara se till att möta upp Linnea också.



Jag kan berätta att jag var ute och körde i går med
Tho0mas, min svärson.
Det gick så bra, eller??
Bäst att fråga Thomas.

Då ska vi se;
Fixa akvariet, jo det gick på en timme.
Först ut med massa vatten, fixa rutor från
alger. sen i med massa vatten.
Se vad fint det vart.

 

 



Byxorna vart dugliga, bra.
Hos kuratorn var det bra.
Södertälje sjukhus hade ingen räkning
som låg och vänta. Sagas pappa måste ha
tittat fel och inte riktigt veta vad det gäller.
Konstig man detta. Så inga obetalda
räkningar på Saga. Bra.

Var nere i centrum och handla mössor till Joline,
fina som bara den är de.
Fika med Linnea och snacka skit, så klart.



Drog till Huddinge för att träffa min bästis.

Vi tog en lunch och sen en vända i centrum.
Träffade Saga och Maria där.
Dom kom från jobbet.
Dom pryar på mitt jobb.
Det var det som hände på eftermiddagen.
På kvällen var jag på bio
MIB 3 den var OK.
Vart så dålig bara att jag var tvungen att åka hem sen.

Det var den dagen

slut i rutan.





Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0