Helg och Valborg





Lördag 28 april



Var ensam hela dagen, gubben jobba och barna var inte henmma.
Saga har gjort en tato i mormors ära.
Mormors födelsenummer och datumet då hon avled,
i romerska siffror. på höger skuldra.



När Ari kom hem bestämde vi oss för att gå på en date.
Vi var tre par, åt mat på O´Larrys och gick på en bio efteråt.
Avengers

  

En film att rekommendera i 3D på rad 5,6,7 inte längre bak
effekten försvinner då.
Den är helt otroligt bra, fullrulle hela tiden.
Var hemma 01.15 kul kväll.



Söndag 29 april

Sov till 0750, länge tyckte jag först men kom på
att jag lade mig sent så det vart bara 6 timmar i alla fall.
Gubben fixa frukost, mysigt.
Vi titta på en B- rulle som var helt fantastisk.
Mins inte riktigt vad den hette dock.
Bra var den.


Vi beslöt oss för att ta en vår promenad på Hågelbys spång.
Lite bilder.

     
Gammal ek       Här börjar spången genom ett träsklikt område.

     
Väldigt vacker natur, man kan inte tro att det är så nära stan.

   
En rolig spegel bild i vattnet på mig och gubben.

Var först till Netonet, köpte ett nytt tangentbord.
Sen bar det av till ICA Maxi och handla.
Camilla ringde och jag fråga om jag skulle kunna köra lite.
Det gick ju bra.

Jerry var över och hälsa på.
Fixa maten vid 17.00,
Sen vänta jag på Thomas.

Körde uppe på skytt brink, Det gick bra jag
kommer nog bli en tjej som kommer att bo i bilen.

Var hemma vid 21.00
Kolla facebook, ska sova sen Valborg i morgon.
Få se vad den dag ger.


Måndag 30 april
Valborgsmässoafton

Var ute och grilla.
Här är några bilder.


   

  



Slut i rutan






Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0