Helgen superduper



Går till
min bästis
Eva så klart

               11 maj

Här var en semesterdag och livet var så bra.
Hade tvättstuga och sen var det bara att dra till Gladö.
Det som var lite gosit var att jag hade två flickor med mig.

 

Farmors änglar
Tindra & Johannja

På Gladö vart det grill i regn.





Vi satt inne, men det gör inget.
Älskar att vara med Eva.


Johanna & Tindra med Malins små råtter.


Värd paret
Kul hade vi.
Tack för en trevlig kväll.




Joline
För att hon
lagade så god mat.

                   Lördag 
                   12 maj

Här var det en dag jag inte kommer att glömma.
Camilla och Thomas åt frukost här.
Och Tindra vart så glad att hon log hela tiden.
Vi hade en utflykt den dagen.
Vi ska åka till Rågsved, träffa Jolina.
Ska bli kul att se hur hon bor.

 

  



Sen var det hem med barna.
Ska packa för att dra till Malmö på söndags morgonen.


NKOTBSB
För en super gig.



NKOTBSB



              13 maj

Malmö nu kommer vi
kl: 06.00 var det dgs att dra i väg.
Jag hade fått Jimmie att titta till tonåringarna.
Då var vi på väg.
Ari, Thomas & Camilla turades om att köra.
Vi rastade oftast för att sträcka på bena.
Lite kort.

   

 






Borta bra
men
hemma bäst



              14 maj

Då blir det hemresa i dag.

På vägen hem åkte vi till Elli.
Det var lite lång väg hem men det gick till slut.
Hemma till slut kl: 20.30









Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0