Helgens dagar



Dagens ros går
så klart till
Robin som blir 16
söndagen den 6 maj.
Grattis gubben



Lördag 5 maj


En vanlig jobbar lördag, lite stressigt eftersom
det oftast saknas folk när jag jobbar helg.
Det gick ju så himla bra ändå.
Det var ett team arbete som såg så bra ut.
Jag vill också sända många fina blommor till alla
som jobbade hela helgen.
Det var superduper kul.




Det märks att man inte längre är sådär 25 år.
När man kommer hem och relaxar faller man i koma
och somnar oftast. Hahaha
Man får se till att ha att göra hela tiden.

Söndag 6 maj
Grattis min älskade son, du är hela 16 år nu.

 

Robin 4 timmar gammal



Robin 1 år



Robin nästan 1 år




Robin 6 dagar före sin 16 år dag.

Du har många fina år kvar i livet och var rädd om alla åren.
Dom kommer aldrig tillbaka.


Lite kort från din dag.

 

Goda tårtor

  

Robib & Joline     Olivia          Jerry, Jimmie & Joline

 

Linnea                         Rickard

 

Camilla                        Thomas



Saga & Joline

Syskonskatan är stor,
saknade några bara.

Jag jobbade ju kväll och missa hela kalaset ..
Hoppas det var bra ändå.

Som sagt jag jobba ett kvälls pass.
Det hade ´varit struligt på dagen så det släpa efter när jag kom.
Men vad gör det, det är bara att jobba på.



Jag sluta 20.30 och gubben kom för att hämta mig.
Raka vägen hem och krama på sonen, men han var ute.
Kolla lite på TV:n och somna sött.

Måndag 7 maj



Jag har jobbat med dokumentationen i dag.
Det är många timmisar som ska ha lösen ord och
komma in i systemet.

Vi har ganska många som ska ha utbildning till sommaren.
Det är spännande och kul att hålla på med dokumentationen.
Lite annat i vårdarbetet.

Jag har också tagit mitt första ven prov på en snäll människa
som ställde upp på det.
Sänder en liten ros till dig som tack



Tack Kicki




Jag har också kört lite bil, det är skit kul.
Men när jag kom hem börja jag att frysa som f...
Tog ett bad och lade mig sen, och vips
jag har feber??????
38 grader, vad kom de ifrån????
Somnade kl:20.30 helt slut.
Konstigt.




Slut i rutan.




Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0