Lekslottet





Lördag 26 maj


Barnbarnen
för att dom förgyller mitt liv.



Har haft en jobbig natt med lille Lulu,
han mådde inte så bra.
Han somnade tillslut runt 03.30
Amanda kom vid 06.30 och ville sova bredvid mig.
Så trångt vart det.



Sen var det frulle på agendan.
Barna åt ganska bra.
Tjatet om lek slottet starta på en gång.

 



Då vart det tid för lek slottet.
Barna var totalt uppspelta.
Dom tycker det är så roligt att vara där.
Lite bilder.



Fiske tur ute vid räv- udden i går kväll.
Skit blåsigt under hela tiden jag fiska.
Ingen fisk vart det, men trevligt och
god mat.
Lite bilder

   

  



Jag körde både dit och hem,
det är så kul fan vad jag gillar att köra.


Hemma vid 23.30 soffta sen krama kudde.

Slut i rutan






Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0