Loppis och plantering



Söndag den 27 maj


GRATTIS MAMMA PÅ MORS DAG




Detta fick jag på mors dag



Tack Camilla & Thomas



Tack Linnea
Barnen och Jimmie
    



Tack Camilla och Thomas


Morgon frukost med Ari
Det är lika mysigt varje dag att äta tillsammans.
Ägg, fil, bröd och kaffe.
Fin fin frukost.

Vid 11.00 bar det i väg till Huddinge, loppis.
Knalla runt och hitta lite saker.
Barnbarnen fick utklädningskläder, dockor, bilar, kläder och skor.
Det är kul med loppis, man hittar ofta massa skit, eller
bra och ha saker.
Vi drog oss hemåt vid 15.00

Saga och Robin ska ut med kompisar på bio.
Dom ska se MIB 3.
Hoppas dom får det kul.


Äntligen fick jag klar balkongen också. bilder kommer.
Min svärson offrade sig att köra med mig till
Plantage och köpa blommorna,
så kul.
Tack Thomas

Dagen slutar efter att jag och Ari har ätit på Pickan

Slut i rutan






Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0