Nu kommer helgen



Fredag 25 maj



Louise
För att hon fixa en AW i dag.
Bra jobbat och det var kul.
Bra jobbat



I dag blir de flesta människor rika för ett tag.
Man får ett större bidrag som kommer att
försvinna när hyror och andra räkningar är betalda.




Så passande till helgen. Jag är ledig och ska väl
njuta lite av den hade jag tänkt.
Vara med barnbarn i morgon, ha två över natten
fredag till lördag.
Gå på loppois i Huddinge på söndagen om väder och vind vill.



Men dagen i dag börjar med att jag har tvättstuga.
Massa tvätt ska tvättas, ojojoj.



Passa barn en stund i Salem.
Föräldrar ska på utvecklingssamtal.
Ska leka lite i parken.
Det vart cykling.

      

16.30 Var det dags att ta sig till O´Larys i Huddinge.
Det blir en ute kväll med jobbet.
Lite kort


     

Här är några som var med

   

Sen hem till två väntande barnbarn.
Lukas och Amanda väntar på mig.


Då var denna dag slut







Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0