Ny vecka




Ska ge min chef denna ros i dag.
Hon har rätta saker att säga då
man behöver höra något speciellt.
Hon kan också förstå sorgarbete.
Tack Ana-Maria.


Tisdag 15 maj
En arbetsdag som av någon andledning vart stressig.
Jobba fram till 12.00,
Möte på gymnasietorget fram till 16.00
Det var givande, och Pernilla är tillbaka, skit kul.
Nu kommer ordning och reda.

En lugn kväll, känner mig mycket off.
Har ingen ork, tung i bröstet och vill inte göra saker.
Hoppas det går över, tragiskt är det.



Pernilla
För att hon är tillbaka.
En dag efter


Onsdag 16 maj

Onsdag har utbildning i dag.
Det är många timmisar som ska kunna komma
in på daton och dokumentera.
Jag tycker det är skoj att ha hand om detta, hoppa
mina kollegor tycker jobbet blir bra.

Gubben hämtade mig och vi styrde kosan hem.
Denna kväll var också lugn och samlad



Denna ros går till Norge,


Torsdag 17 maj

Grattis Norge på national dagen.



Även Nea och barnbarn kommer.
Saga och Robin var också på plats.
Camilla dök upp en lite sväng, hon skulle till frissan.

Vi tog en fika innan Ellie och Fredrik åkte igen.

Jag och Nea var kvar ett tag stötte på
Camilla igen.

Nea tog bussen hem vid 16.00 tiden och jag
promenera upp.
Robin fixa maten, och en lugn kväll in fann sig.

Kort kommer in i kväll.

Slut i rutan






Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0