Slutet på vecka 18



Till alla kopllegor
på jobbet.
Vi behöver varma
uppmuntringar just nu


Torsdag 3 maj

Då har man kommit igång med det nya på jobbet.
vi har nu två sidor på vardera avdelning A & B.
Nästan alla har bytt våningsplan och sidor, helt nytt för nästan alla.
Det är lite spännande men också rörigt och lite stressande.
Man känner sig osäker för en gång skull, kan ju vara nyttigt
så man inte blir hemma blind kanske.



Alla på jobbet känner nog lite lika, det är ett fåtal,
(6 st) som är kvar på samma och avdelning.
Man får göra det bästa av hela situationen.




Sluta tidigt vid 16.00, kändes lite bra. Har inte haft så tidiga dagar.
Åkte med Eva till Huddinge station, tog pendeln hem.
Fixa maten, och gubben kom 18,.30.
Slöa lite, men somna nog till där runt 22.,00


Fredag 4 maj

Lena och Linnea från socialtjänsten var här.
Eftersom jag är fosterhems mamma så kommer
dom hit med jämna mellan rum för att kolla läget.
Det är ju bra så barn inte far illa på olika foster placeringar.



Det är ett hårt jobb med att vara en fostermemma.
Det är ju lite så att man blir kollad på allt man gör, säger och
ska göra.



Det är ganska kul att se barnen just i denna ålder jag har två i just
nu.
Dom tror dom kan och vet allt. Dom tror dom är vuxna,
sen frågar man lite om hur planeringen i skolan är,
ja det är ju inte så bra då. mmm vuxna var det ja.

Söta barn jag har.

Jag jobba ett kvällspass och det gick bra.
Jag hade Maria med mig som kan avdelningen bättre än jag,
definitivt.



Gubben hämtade mig och sen bar det hem.
Man är en smula trött när man kommer hem.
Så det var en tidig kväll 22.30,
pang så sov jag.


Lördag 5 maj

Upp 05.00, in i duschen
Frukost, lite fasebook och sen blogga.
Snart i väg mot arbetat.
Mer blogg senare.




Jag gillar ljus det hoppas jag ni ser
Hahahahaha


Slut i rutan




Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0