Till jobbet




Går till
Arbetskollegorna



Tisdag 1 maj



I dag är det första dagen efter min mammas bort gång
som jag är tillbaka på jobbet.



Det är med blandade känslor som jag åker till jobbet.
Att jobba med gamla när man mist sin gamla mamma
kan kanske kännas jobbigt, eller så blir det bara bar
helt enkelt.



Jag saknar mina arbetskollegor dock så DET kommer
att kännas mysigt att träffa dom.




Går till Saga
för att hon hart
uppnått målen

Onsdag 2 maj



Då har jag en ledig dag, skönt.
Inte för att det var jobbigt att jobba utan det är ju
skönt med lediga dagar.



Var uppe med gubben 05.30, linda om hans
handled han har lite ont.
Han har lite skavanker här och där min gubbe,
undra hur de kommer att sluta.



Sen jaga jag iväg barn till skolan.
Robin hade nationella i matte.
Utvecklingssamtal med Saga och Veronika.
Det ser bra ut.



Jag har jagat en Buch på kommunen i sådär
3 - 4 veckor. Det gäller dödsbo,
vad som ska betalas och vad som inte ska betalas.
Nu har jag i alla fall fått i gång detta.
Jag ska få hem lite papper att fylla i.
Det är ju på tiden, kan jag tycka.





Till Tumba centrum handla lite, middag och tog en fika.
Hem, börja med maten, Saga fixar.
Vi åt tacos, gottis.



Sen var det bara att slappa för kvällen.
Ett varmt bad är alltid lika skönt.
En arbetsdag i morgon 7.30 - 16.00.
Härligt att vara tillbaka på banan igen.

Så på återseende lite senare.


Slut i rutan.




Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0