Andevärlden är och hälsar på

LÖRDAG 
 
20121103
Hubert & Hugo
Grattis
Alla helgons dag
 
 
  
 
Till alla nära och kära
i andevärlden
 
 
 
 
 
 
Hade lite svårt att sova då två tonåringar inte
behaga komma hem när dom skulle.
Hade dessutom värk i mina ben.
och leder det är INTE kul.
Vad kommer detta att bli av tro?
 
Det vart en morgon kl: 8.15 i dag,
men jag somna vid 4 tiden så allt är relativt.
Fick frukost på sängen av gubben.
Det var gott.
 
Nu har jag en kort morgon stund hemma
för att fara till jobbet senare.
Jobbar 13 - 20 i dag.
Det blir en liten runda på kyrkogårdarna
i kväll.
Men först jobbet.
Hade en lugn och fridfull kväll med små händelser.
Inga större saker och allt verkade soffit när jag gick kl: 20.00
Utanför var bilen och gubben och barnen.
Nu var det grav runda.
Skogskyrkogården min bror älskar dig.
 
Botkyrkakyrka
Mamma & pappa
Saknar er
 
Månen är uppe och håller vakt.
 
 
Då var kvällen slut och jag får lägga
mig i ett varmt bad och sätta punkt för denna vecka.
 
Sov gott
gott folk.
 
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0