Dagar vi minns

 
 
 20121104
Sverker
Grattis
 
 
 

Livet

Att man hare ett,

alla underbara saker runt om oss

Våra barn

våra barnbarn

våra djur

vänner

Hela livet är unikt

var rädd om det.

 
 
 

Upp vid 5 in i duschen , ärta frukost och på med kläder.

Morgon rutin som består livet ut.

Samma varje dag, men i bland en annan ordning.

Frukosten blir nästa lika dan den måndag till fredag

Kaffe, fil med crunch och müsli, juice och mediciner.

När jag är ledig på helgen kommer gubben med något annat så klart.

Det kan vara på sin plats att variera sin frukost tror jag.

Kör till jobbet via Huddinge plockar upp Lollo på vägen.

Kommer sådär stressande precis så man hinner

få en kopp kaffe innan jobbet börjar.

En lugn och fridfull söndag med ett fint tempo.

Lunchen vid 12.30 man blir alltid så seg efter lunchen,

det är siestan som saknas.

Men dagen rullar på och tillslut är kl: 17.00

Hej då jobbet vi ses i veckan

:)

Kör hem och det här också en bra färd.

Inga bilar inga galningar bara jag på vägen.

Inga är hemma när jag kommer hem.

Då får jag reda på att barnen trotts utegångsförbud är ute!!!!!

Hur tänker dom nu???

Dom går till Ari som har absolut ingen koll

på någonting mer än sitt jävla sel.

Ja vad säger man?

Ingenting jag känner att det är så att jag skiter i det nu,

vill inte orkar inte.

Om ....

nej det få va min energi ska gå till

mig och bara på det jag vill.

Så nu är det präglar i svart också.

Kommer som sagt hem , gubben gjorde färdigt maten,

det var gott som bara den.

Men jag får ju lite ont i magen när jag äter

så det stör den goda maten en smula.

Kvällen inleddes med en trött Phia som vila på sängen en stund.

Kolla på TV:N och bara va.

Var runt på nätet en stund och så var det

tid att sova

God natt gott folk

 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0