En kväll på jobbet.

 
 
20121107
Ingegärd & Ingela
Grattis
 
 
 Familjens tandläkare
Det finns fina människor som
är tandläkare och Claes är en av dom.
 
 
 
Det var en tidig morgon då jag ska följa
Camilla till våran tandläkare.
Han har sin praktik i Hornstull och han heter Claes.
Tandsköterskan hete Inga-Lena och är en fantastisk
människa, jag har varit pat. hos dom i 37 år.
Då kan man kalla relationen
"min vän tandläkaren".
 
 
 
Så vi var där kl:8.00 var klar på löjliga 10 min,
sen var det bara att åka vidare.
Tänkte som så att jag ville inte komma till jobbet
kl 9 när jag börja 13.
Så det vart en tur till Länna och en
frukost hos Thomas och Göran.
 
Därefter åkte vi till Huddinge centrum och kolla runt lite.
Det är ju Fars dag på söndag, något måste man hitta.
Kom till mitt jobb vid 11.00 tiden, Camilla börja ju 12.00
så det var en förmiddag som innehöll många saker.
 
 
Jobbade flitigt ända fram till 20.30,
det var en skön stämning
och allt flöt lugnt hela kvällen.
Gubben kom och hämtade mig
och en sväng till Branta Backen och
en paj som Thomas hade gjort.
 
Att varva ner var inga stora problem då jag
är mycket trött och somnade på en gång nästan
 
 
god natt
Gott folk
 
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0