En onsdag med fläkt

 
ONSDAG
 
20121121
Helga & Olga
Grattis
 
 Arbetskollegor på
Rosendalsgården
Vi är bra
 
  
Det är fel
det ska vara 
Om två dagar ..... Hurra!
Oj oj oj det kunde ha blivit
Katastrof.
:)
 
Har haft en skön sovmorgon till sex i morse.
Det är ju inte så ofta det hände fast kroppen behöver vila.
Så nu är det utvilat och man är på hugget.
 
Har varit nere i förrådet och stökat runt.
Så det ska till sekend hand.
Sen är det snart högtid att ta fram advents stakar.
Julen nalkas sig med stora steg.
 
Har kollat att allt lyser och ser bra ut.
Köpa lite reservlampor, har även hunnit med att rensa bort saker.
Så i år kan julen komma med dunder och bra.
Vi ska äta middagar hos alla barnen
så det ska jag nog tala om för dom.
I år kommer jag till dukat bort.
 
 
På väg till jobbet
ska bara inta en lunch.
 Eller varför inte ta den med sig till jobbet.
Då kan jag sitta i lugnans ro och äta den.
 
Jag fick åka på en tandläkarbesöks resa kl, 13.00
åter till Rosendal 15.00
Nu undrar jag varför man beställer en resa 45 min innan avtalad tid
när resan tar 20 minuter att göra??
Och besöket tog 15 minuter och vi fick
vänta i 45 minuter på att taxin skulle komma.
Det var ingen höjdare.
 
Hemma igen vart det en stå fika på 30 sekunder
missa möte och det var ingen kul sak.
fasen vad det ska klagas nu då :)
 
Men men kvällen gick och tiden också.
Nu kom Ari för att plocka upp mig och hemfärden är ett faktum.
Väl hemma var det nästan sängen på en gång.
Är trött så trött.
relaxa
sen sängen.
 
 
Varva ner lite, 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0