En vecka med några arbetsdagar

 
 
20121105
Eugen & Eugenia
Grattis
 
Min mobil
Jag saknar den så oerhört mycket.
Nu kommer en ny till mig snart.
:)
 
 
Min klocka var inte ställd i dag,
men det har ju ingen betydelse för jag
vaknar ändå.
Så upp och hoppa, en annorlunda
,morgon, frukost först, nätet sen plocka lite
fixa med blommorna, se till att ungar kommer upp
plocka lite till.
Fundera på att gå till centrum.
In i duschen och på med kläder.
 
 
Jag har änterligen fixat en gravsten till min
broder Greger som inte har haft någon sten på 12 år.
Nu kommer en fin liten sten på din plats
Vila i frid min vän
 
Nu till centrum
 
Lunch i centrum med Camilla.
Vad kul, hon är förkyld nu också.
Undra vilka som dela med sig av den??
 
 
Det vart ingen lunch för hon skulle träffa
Jojo i Huddinge,
jag hämtade min och Robins medicin i alla fall.
Vi han med en snabb fika.
Sen var det hem och plocka ut middags mat som Sagas
ska göra i ordning i dag.
 
Satt här och plugga lite med psykisk ohälsa när jag blir upp ringa
av phone family, min Experir är borta,
den finns inte, den är veck, borta.
Den har förkommit någonstans på vägen.
Min kära lur.
Det är ju tur då att jag får en ny telefon men i alla fall.
 
Jag lägger mig i ett varmt bad och försöker
återhämta lite värme i dag, fryser ganska mycket.
Fattar inte att jag måste ha hel vinter mundering inomhus.
 
 Det var så mysigt med ett varmt bad nu är det bara att få på
sig pyjamas fort så man inte börjar frysa.
Glöm inte tofflor och morgonrock.
Så nu en kopp kaffe och lite blängande på TV:n
 
Och jag slumrar så klart in en stund,
hahaha alltid.
Nå ja tittar lite till på TV:n nu då :)
 
Det blir tid för kudden i alla fall.
 
Sov gott
gott folk
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0