Fyra veckor kvar

 
 
2012112
Linus
Grattis
 
 
Zjavere & Susanne H
För att dom fixar med kyrkan'
varje år.
 
 
 
 
Har vaknat vid 5 tiden upp och ätit frukost
Fixat med diskmaskinen så jag kan starta den.
Snorig i näsan är jag, hoppas det är övergående.
Har en kvälls pass i dag, så jag börjar 13.00.
 
Har en sjuk kille hemma i sängen, en man som är så sjuk.
Jo han är det snorig Hugo.
Det är bara kul att retas med killar,
dom blir ju så djävla sjuka när det är något.
 
Först är det en förmiddag hemma med lite pyssel och plock.
Skriva räkningar och annat tråkigt.
Det är dags att ta sig ner till Statoil för att invänta Camilla,
hon ska köra mig till jobbet.
Så snällt.
 
Det blir till kyrkan nu kl 13 med många av de boende.
Det är så fint tycker jag, fika efteråt.
Alltid lika trevligt. Jag var dock inte med i år
var kvar på Rosendal,
vilket kaos!!
Undra om alla på beställningen av färdtjänst är korkade.
Dom beställde bussar och att det skulle vara minst sex i varje,
men inte då. Dom tog max två. sen åkte dom.
Nördar.
Nå ja dagen rulla på
och det blev kväll och en himla fart.
Ari hämta mig och nu är det sen kväll och sängen ropar
 
Sov gott.
 
 
Varva ner lite, 
 
  
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0