I dag också

 
 
 
20121124
Gudrun & Rune
Grattis
 
Kärleken
 
 
 
 
 
Det var inge skoj att vakna 04.10  i dag,
jag lär ju bli trött på middagen i dag.
Men det är så och så får det bli.
Min dator tjuter och beter sig så snart åker den ut.
Hatar när det strular på denna front.
Vill ha en dator som bara fungerar.
 
Nå ja har fått i mig frukost och satt på gubbens dator
och kolla mail och FB.
Har fått några gratulationer av nära och kära,
Partan (så klart), Pernilla,
Birgitta, Åsa G, Fredrik. Mimmi, Carolin,
Thino, Diana, Annette P, Marianne,
Hasse (min älskade bror), Maria A,
Monica, Daniel.
Tusen tack till er.
 
 
Så denna dag är en längtan till att äntligen
få krama mina kära barnbarn,
Tindra, Johanna, Amanda,
Lukas och Joline.
Jag längtar tills dom kommer.
 
Dagen segar sig lite fram det är OK
då jag vill vara ledig länge.
Då dyker barnbarn upp, men en saknas,
I stället tar jag med Joline till lekslottet.
 
 
Buss resa hem vid 18.00 barnen var trötta men glada.
Men det är det som räknas.
Ari kom till Salem för att hämta mig.
Det var en bra eftermiddag med många kramar och goda leenden.
 
Väl hemma blir man bjuden på bästa flygande Jacob som Birger
har lagat, så god så underbar god.
 
Så var det den tiden på dygnet då jag ska
varva ner och komma till ro
och till slut sova.
 
 
Varva ner lite, 
 
  
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0