Jaaaaaa min dag

 
20121123
Klemens
Grattis
 
Jag, bara jag
HURRA för mig
Min dag
Grattis jag 
 
Från Camilla
 
 
 
I dag är det min dagar ..... Hurra!
 
Visserligen ska jag jobba men det
gör inget jag känner mig så glad ändå.
Upp med tuppen eller före honom.
Jag går upp 5, äter en frukost på gröt och smörgås.
Har tänt ljus för mig och grattat mig själv.
 
 
 
Gubben kom upp, och han åker iväg vid 06.00,
och det är sent för honom som vanligt.
Jag ska ta tåget eftersom jag ska till gymnasietorget
nu på morgonen.
 
Jag fick en present av Robin och Saga
i går, bara för att jag ska ha den på mig i dag.
En kjol och tröja, senapsgula.
En klänning som jag ska ha i kväll.
Tack älskade barn vad glad jag blir
 
Mötet var givande och det
är bra att få vara med och skapa en bättre
dokumentering.
Hoppas på lite förenklad variant också med tiden.
 
En lunch med bästaste Ericka.
En fin present fick jag, en så snygg kofta.
Tack min vän.
När jag kliver av bussen ser jag min man stå där och vänta,
men jag slutar fyra gubbe lilla.
Jag fick en ros och en bakelse av honom, så gullig han är.
På jobbet fick jag gratulationer och en present av söta Marie,
Titta en sån fin ängel.
Ska bära den med mig nära hjärtat alltid.
 
Men nu så hem vad skönt lite fika och gott till.
Hoppas nu barnen dyker upp.
 
 
Jo Robin och Saga är där så klart.
Rille kom, kul.
Jessica, Camilla, Thomas och Wilma kom.
 
Birger kom från Sundsvall,
(han ska laga sin berömda Jacob på lördag)
 
 
Men nu var det så att vi gick ut och käka, det var en lättnad.
Hade INTE orkat fixa mat hemma.
Hemma igen ,,, nu kom kaffe med dopp.
Så var kvällen över och allt var bra.
Längtar tills i morgon då jag verkligen hoppas
på fina flickor och en pojke att krama.
 
Sov gott.
 
Varva ner lite, 
 
  
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0