Körskola

 
 
20121114
Emil & Emillia 
Grattis
 
Jag får nog ge den till min
bilskole lärare
i dag.
Han är tapper han
 
 
KL: ringde 05.00, oj då jag behöver väl inte gå upp nu??
Hade glömt att ställa om den, och varför hade jag satt på den??
Ledig dag och då behöver jag ingen klocka.
 
Nå väl är ju uppe nu och intar frukost och ska bege mig till
körskolan kl: 8.00
Har ett 80 minuter långt pass att ta mig igenom.
Det kommer gå bra, undra vad jag ska göra i dag??
Hoppas jag får mina koder till daton.
 
Beställa nya tider.
Snart är det tid för uppkörning :)
Har bestämt mig för att göra det i Januari,
Måste plugga lite teori först bara.
 
Det gick så där i dag på körskolan.
Jag var lite okoncentrerad och sen vart jag grinig på mig själv.
 Men efter körskolan var det till centrum och en fika med
bästa svärdottern Nea och pussa på Joline.
Det ska bli så kul att,
Titta vad glad hon blev :)
 
 
Nea skulle plocka upp Amanda pluttis på
förskolan kl 12 så hon fick rusa till bussen 11.40.
Men tack för sällskapet i alla fall gumman.
 
Jag mötte upp Camilla en stund efter och följde henne hem.
Där vart det lunch och eftermiddagskaffe.
 
Gubben plocka upp mig vid 16.30
för att åka och handla.
Det vart Slagsta Net O Net först, nytt tangentbort till
lilla mig, mitt gamla var det ju kaffe i.
 
Självlysand
Sen körde jag till ICAMAXI och vi handla mat.
Nu börjar Ari bli trött och vill hem.
Och det vart så då.
Väl hemma han jag träffa Jimmie gubben en snabbis.
 
Så var denna dag till enda.
Har haft en givande dag och hoppas på en
 fin kväll.
 
 
 
 
Varva ner lite, 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0