liten lördag

 
 
ONSDAG
20121128
Malte
Grattis 
 
 Arbetskollegorna
Duktiga och hjälpsamma
 
 
Det är alltid tidig morgon och jag vaknar
före klockan.
Jag skulle kunna ge vad som hälst för en försovning.
Det skulle sitta fint.
Hahahahaha
 
Nä ... det skulle vara stressande att behöva gå igenom
dagen med.
Det kan vara tur att jag vaknar självmant.
Det blir inga sov morgon för mig inte.
Inte ens när jag är ledig.
:)
Ja det var bara att ta sig ut i regn och åter regn,
vi kom iväg06.05 och lugna gatan hela vägen till jobbet.
Ari är ju sjuk och är väl inte så glad åt att behöva köra mig
till jobbet.
Men det gör han i alla fall.
På jobbet var det full fart från 7 - 12.
Sen var det lunch och utbildning på GP.
Surt från avdelningarna var det, men detta måste göras.
Dokumentationen ska fungera.
Nå ja lite hjälp på avdelningen vart det också innan jag
gick hem, trött slut och bara trött.
Och nu snöar det.
MEN ...... Det är slask, det var inte
vad jag beställde.
Nu vill vi ha torr knakande snö!
Ska det vara så svårt att fixa?
Lite het diskussion om olika myndigheter har vi
just avslutat här hemma.
Kul när det händer lite action.
Hahahahaha
Titta på Tv men först ett varmt skönt bad.
På återseende.
 
 
Varva ner lite, 
 
  
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0