Men ..... snart .....

 
20121119
Elisabeth & Lisbeth
Grattis
 
Grattis Elisabeth
på namnsdagen
 
 
 
Om fem dagar ..... Hurra!
 
 
Ja det var bara att masa sig upp
fast seg är jag, känner att jag vill
sova hundra timmar.
Hoppas den dagen kommer när jag är ledig
och INTE behöver tvätta, handla, städa eller åka någonstans.
Då ska jag SOVA.
 
 
Nu är det bara att fixa i ordning sig, äta och åka till jobbet.
Jag får ju köra bilen :)
Det är så kul bara det.
 
Ser lite ruggigt ut ute, inge puder på backen.
Bara rå kall luft ute.
Så då kör vi i väg.
 
 
 När jag kommer till jobbet kommer jag
på att jag har glömt att skriva om vädret
på FB i dag, fasen också.
Hur ska alla överleva?
Hahahahaha
 
 
En fika lite koll vad som hänt under natten.
Allt lugt och Marie K jobbar med mig i dag.
Kul väldans kul.
 
Då kom lunchen och tiden bara rinner förbi.
och har lite att stå i så nu är det
full rulle fram till 15.och allt blir
så bra att jag hinner till och med att hjälpa Marie
med saker :)
 
 
Oj nu står ju bilen där och väntar.
Hej gubben är du också med?
Kul att du kunde hänga med och hämta mig
:)
 
 
Jag kör mot Södertälje, det är möte med
socialen i dag.
Det är då man kommer på att man har ett uppdrag.
Saga är ju en i familjen så det är ju inget jag tänker på.
Nå ja mötet går väl bra, jag råka väl visa mig lite tråkig och butter i dag.
Men det är bara en sån dag i dag.
Nu är det mataffären sen hem.
 
 
Hemma plocka upp varor, Saga vill baka och det gör hon.
En snabb fika hos Camilla.
Sen var det hem igen.
Snacka med barnen om ny år.
Deras kompis vill att dom hänger på till Västerås.
Sen tredagars tillställning, ja 
vad gör jag nu då???
 
 
Jag skall snacka med gubben.
Så nu är det klart här.
 
 
 
Varva ner lite, 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0