Nu är det ... FREDAG

 
20121116
Vibeka & Vivika
Grattis
 
Livet
 
 
 
Dagen med ledig morgon,
jag har ett kvällspass i dag.
Då vart det duschen först, frukost,
lite data och nya telefon pill.
 
 
Vad ska man ha för käder i dag?
Är det varmt eller kalt??
Hur blir det när jag ska gå??
Inge svar just nu i alla fall.
Måste hinna till banken i dag.
Det blir jeans och min nya tröja.
Det är skönt ute när jag åkte
Svaren kom också
 
Min dator strular igen, det kanske är så att
denna klenod har gjort sitt, vill den inte tjäna mig längre?
Det ät ju synd i så fall jag gillar denna dator.
Att behöva lägga ut mer pengar på en dator känner jag int riktigt för.
 
Nu blir det plocka lite sen skall jag dra mig ner mot centrum
och vidare till jobbet.
På återseende i kväll.
Jag fick mitt ärende på banken klar och nu ska väl allt runt
mamma vara klart så jag får gå vidare och inte behöva
slåss med detta.
Det som jag känner rätt allmänt är ju det att jag har
inte fått den hjälp av bo upptäckaren.
Hon lyser med sin frånvaro totalt.
På jobbet rullade de på som vanligt med allt som skall göras.
Nya listor och allt. Och vi hade en bra kväll med lite strul som det bör.
 
 
Köret bil hem och det går också bra.
Hemma är det tyst och lugt för inga barn är hemma.
Nu ska jag titta på TV lite och sen krama kudden. 
 
 
Varva ner lite, 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0