Oh vilken dag

 
20121101
Allhelgonadagen
 
Min dag
 
 
 
Jaha ledig men ingen sovmorgon direkt.
Frukost och en snabb dusch i dag.
Slappa kläder för nu är det tvätt på G.
Massa tvätt var det.
Tror Saga rensat hela garderoben
:)
 
Hem lägga lite kort på daton, jag gillar kungen.
Ska invänta kl: 8.00
Då ska jag ner och hänga tvätt
Väl nere kommer det som ett brev på posten.
 
Hoppsan strömlöst.
Det innebär att jag får ta upp ALL
blöt tvätt och hänga den uppe.
Och när jag går hem såg jag lappen på porten.
Något byte av en el grej, fan också.
Det var inte så kul.
Nu hänger det kläder överallt.
 
Jag tar en promenad ner till centrum
ska träffa Nea och tre tjejer
Se vad fina dom är.
 
Joline
 
Amanda
 
Johana ville inte vara med
 
En fika med fralla för mig, morotskaka
och dricka till tjejerna.
Jolin fick smaka på lite paj av Nea.
Handla lite och sen är det bara att
ta sig hem för att göra middag.
 
 

God mat fläskfilé med potatis.
God matlåda.
Har bråkat med daton om att försöka
få detta att fungera.
Bloggen strular lite. Hoppas det nu går bättre med
att lägga in kort.
 
Jag ger upp och går till sängs.
God natt.
 
En fin tanke påminnelse till vuxna av ett barn.
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0