Oj lång dag

 
20121113
Kristian & Krister
Grattis
  
 Majvor
Tack för att du
kom och hjälpte mig.
 
 
 
 
 
 
Då är det en dag med massor av timmar på jobbet.
Har först ett möte med Majvor, sen möte
med 5 arbetskollegor som vill ha
min hjälp.
Där efter vanliga omsorgsarbetet.
Så upp 5, frukost och dusch.
Jag kör till mitt jobb och Ari tar bilen till sitt.
 
 
Hinner med lite fika och små snack.
Nu är det bara att jobba hårt.
Blir lite mer skrivet i kväll.
 
Ja just ja jag glömde att nämna att
vi hade fin besök kl:18 i går.
Tina Åberg kom för bi,
det var så roligt att se henne.
Man bli så glad av hennes sprudlande skratt.
 
 Hela förmiddagen var ägnad åt dokumentation.
Så nu har vissa blivit färdiga med sin utbildning.
Hoppas dom har fått lite kunskap.
Man kan känna sig lite korvstoppad och det är inge bra.
 
På eftermiddagen vart det ett möte med gruppen
och sen fortsätter jag med lite dokumentation.
Kom till avdelningen vid 15.45.
Ett kvälls pass, fram till 21.00.
 
Jag fick åka med Renata hem i dag,
Hon väntade 30 minuter på mig.
Det var snällt av henne.
 
Så nu ska jag softa lite.
 
 
Varva ner lite, 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0