OJ nu är det nära.

 
TORSDAG
 
20121122
Cecilia & Sissela
Grattis
 
 Solen
så den orkar
komma fram
lite oftare.
 
 
Om en dagar ..... Hurra!
 
Oj nu är det upp 5,duschen, kläder, frukost kolla mail
och FB.
 Vad är det för väder, hur blir dagen??
Ja mycket skall göras innan man kommer i väg till jobbet.
Var lite sena i dag.
Alltid när det inte är jag som kör.
Nå ja vi kom iväg. Väl på jobbet hade jag en och en hal
timme på mig att fika och titta vad som hänt under natten.
Ett långt pass denna dag och mycket att stå i.
Jag gillar när det flyter på så jag slipper känna att jag blir trött.
Det är ingen höjdare.

Åt lunch med Mari K och det var trevligt fast den vart kort.
Ibland hinner man inte ens fika eller som i dag en lunch rast på 20 minuter.
Det är INTE OK.
 
Nu sitter jag och funderar på om jag ska
plugga lite trafik eller lägga mig i ett bad
Det blir ett bad, det låter så himla skönt.
 
 
Sen kryper jag ner i min säng för att somna på en blinkning.
 
 
 
Varva ner lite, 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0