Oj vilken dag :)

 
 20121106
Gustav Adolf
Grattis
Det ska finnas en
bakelse för denna dag
Undra om jag kan hitta en och smaka
mmmmm
Det är bara att välja ser jag.
:)
 
Kottis
Jag har sätt honom
röra på sig i dag
:)
 
 
Aris klocka ringer precis när jag går upp 05.20.
Han är så trött min lille man.
Snart kommer helgen gubben då får du vila dig :)
Jag ska till sjukgymnasten i dag 9.00
och sen lite hit och dit.
 
Äter lunch med bästa Eva :)
Det händer så sälla nu mera, hon har alltid häcken full.
Men nu i dag händer det :)
Det ska bli så roligt.
En god lunch på kina krogen i Huddinge
 
 
Till Huddinge sjukhus.
Lite att stå i här.
Ska träffa Camilla vid 14 tiden också.
Träffa även Thomas och hans mamma Lena.
(inte kottis)
Nu har vi sätt kottis :)
Han ville inte le mot kameran.
Massa saker lite tid tajt schema.
 
 
Hem vad ska vi äta i dag?
När man lagat mat en sådär 35 år
då kan fantasin liksom försvinna ibland.
Som i dag ... middag ... ja vad??
 
Jag kanske ska ringa Laila
 
 
 
Det vart potatis, brunsås och köttbullar
vad spännande.
Nå ja det duger till vardags, ska försöka
hitta på något till i morgon.
Kan kännas jobbigt i dag också,
va fasen ska dom ha i morgon?
 
 
Nu i kväll blir det lite tv på nätet.
Sen är det sängen
sova
 
God natt
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0