Sköna söndag

 
 
20121111
Mårten
Grattis
Fars dag
Grattis
alla pappor
  
Göte
min pappa,
Ari
barnas pappa
Jimmie
Tindra, Lukas
Johanna, Amandas(bonus pappa)
och Jolines pappa
Jerry
Olivias pappa
Thomas
Kottis pappa
 
 
 
I dag var det svårt att sova, är lite arg och ledsen,
det går väl över hoppas jag.
Var uppe runt 5 tiden i dag, då har jag snurrat en timma i sängen.
Det är något som känns så knasigt och fel att jag
inte kan ta på det. Allt är jobbigt och
bökigt.
 
Skön dusch, frukost lite koll på FB,
Lollo hade fest i går, skulle ha varit där men
min värkande kropp och mitt illamående hade ingen lust.
Hoppas hennes dag vart bra ändå.
Hon hade massor av andra vänner där vet jag så hon vart firad.
 
Nu är det en kopp kaffe som hägrar och lite spel på daton kanske.
Man skall ju fördriva tiden när alla sover och man inte kan göra något.
Det är ett dö läge så att säga.
 
 
Har varit en sväng till Södertälje och handlat.
Det var lite fars dag saker och lite tillbehör hem jag
behövde.
Tårtan som införskaffades så god ut, och den var det också.
 
Så nu är han firad och nu nalkas maten.
Få se om någon av ungarna dyker upp,
vi saknar tre killar;
Jimmie, Jerry och Rickard.
 
Ja ha nu kom Rickard vad kul.
Trodde att han skulle glömma bort sin far.
En fika med sonen.
 
Hörde precis att Kevin blir 5 år i dag, vad
synd att hon inte har ringt så Ari kunde komma
med en present till killen.
Nu vet jag datum så jag kan komma ihåg till nästa år..
 
Kvällen lider mot sitt slut och jag ska nog ta en titt på en film hoppas jag. 
Dessa två bilder ligger här nu för att Ellie skall titta på dom.
Så ser det ut och det är OK tycker jag. 
 
 
 
Då tar vi och stänger butiken.
 
 
 
 
Varva ner lite, 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0