Spännande fredag

 
 
20121109
Teodor & Teodora
Grattis
 
Jag på
Gillingebanan
Det gick .....
super bra
 
 
Ställde ingen klocka i dag, gubben ska ju
gå upp och jag brukar vakna självmant tidigt.
I dag vaknade vi av att jag vakna 06.00.
Men gubben du har försovit dig!!!
Det ser ju inge bra ut.
 
Jag har gott om tid, tvättstuga kl 7.00.
Så jag intar frukost och tar en dusch.
Det ser ruggigt kalt ut när
man tittar ut genom fönstret.
Minusgrader.
Brrrrrrrrrrr
 
Vad tvätt det var i dag, milda tider.
Det blir ju 5 maskiner.
Jag som bara kan tvätta en gång i veckan.
Detta kommer att vara jobbigt, fy fasen.
 
 
Tror att det är en allmän försovnings dag i dag,
Robin "ställde" klockan fel.
Det kan ju hända.
Jag bör nog fixa i ordning mig nu
för nu ska jag möta upp gubben i Älvsjö.
 
 Vad dom bygger om i Älvsjö, man känner inte igen sig.
Det blir fint när det är klart tror jag men nu är det
bara huller om buller.
 
Jag körde till Gillinge banan och körde lite
fel men det går ju bara att vända
vid första bästa avtagsväg.
 
Väl på plats så kommer det ta 4 timmar
att göra detta prov. Man har lite teori sen praktik.
Fan vad det var kul gasa son attan på sommar väg och vinter väg.
Låg hastighet och hög hastighet.
  
 
Väl hemma efter långa köer och eäende
från Norrtälje och vid bygget i Solna.
En resa som brukar ta 30 min tog 1 och en hal timme.
Det kallar jag kö.
 
 
Hemma efter en kul dag men jobbig hem färd.
Har tonåringar som tror att tvätten går ur
tvättkorgen själv.
Dom tror också att maten kan gå
själv till soppor och in i kylskåp
 
Nä nu är det hög tid för mig att relaxa
och ladda batterier inför i morgon :)
 
 
 
Varva ner inför kvällen.
 
   
god natt
Gott folk
 
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0