Tors dag

 
 
20121129
Sune
Grattis 
 
Min dag
 
 
Då har jag en ledig dag och jag ska slappa och slappa
åter slappa.
 
 
När vaknar men då??'
Jo kl: 04.25, jag drar täcket över huvudet och vill inte gå upp.
Lyckas somna lite till då ringer gubbens klocka, fan !!!
Jag masar mig upp kl 6 och tar min frukost.
Det är så det är och nu då?
Vad gör jag nu??
 
Har inga idéer just på rak arm men man
kanske skall kolla lite i körkorts boken.
Eller leta bil på Internet
Ja det kan också vara kul.
 
Jag ska fixa lilla akvariet med olydig fisk i.
Han behöver få städat.
Och det blev bra de också, tror han blev
en smula omtumlad.
Här är han försöker gömma sig
 
Har ett möte i skolan i dag, första utvecklingssamtalet med Robin.
Han har skött sig bra och det glädje mig.
Klara sina mål som han ska.
Så var det middag.
har fått ont i halsen,
inte bra.
Gubben och jag vart ensamma i kväll.
Har pyntat lite.
Jobbar ju helg så man får ta det pö om pö.
Då gott folk drar jag ner rullgardinen för i dag.
Ha en bra kväll och titta gärna in igen.
 
 
Varva ner lite, 
 
  
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0