Torsdag en härlig dag.

 
20121115
Leopold
Grattis
 
 Julpyntning i november
 
 
 
 
Denna dag starta tidigt då jag kör
bilen till Huddinge först vid 06.00
Intag av frukost, duscha och klä på sig
i ett fart fylt tempo.
 
Det var roligt att köra i dag kom före
alla köers start och rulla in på jobbet vid 06.00 
En fika lite koll på vad som hänt på natten.
Lite annan koll på daton med jobb relation.
Mail och vad som händer på dokument sidan.
 
En sjukhus resa kl 12 till HS.
En mycket spännande läkarbesök.
Vissa besök är intressantare än andra helt klart.
Detta var ett spännande fall.
Hemma igen 14.30
 
Sen var det lite dokumentations hjälp till
Mari K. Och det gick ju så bra så.
Visserligen ingen uppföljning utan nya GP planer.
 
Gubben kom och jag körde en sväng mot Nynäs - Tungelsta -
Rosenhill - hem.
Lite mörkerkörning.
Lite läskigt när man inte känner igen vägen, men det gick bra.
 
Väl hemma så tittar jag på min lilla nya telefon,
den är spacad - men alla nr är borta.
 Så nu ska vi jaga numer till alla.
 
 Detta är ett par båtar (gubbens skor) och Små dam fötter på 35
 
Ett trevligt kaffe besök fick jag också.
Renata kom på en fika.
Det är så kul att träffas så här ibland och snacka lite.
Hon saknar nog sin butik en smula.
Men på nya jobbet trivs hon som fisken i vattnet.
 
Nu är det bara slutet kvar.
Kvällen är över natten har kommit
 
 
 
Varva ner lite, 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0