Äta lunch med bästaste Tina

 
 
ONSDAG
20122024
Jul om exakt två månader
 
Evert & Eilert
Grattis
FN-dagen i dag
 
Tina
Tack för en trevlig luch stund
Du är en väldans go människa.
 
 
 
Då var det bara att stiga upp, jag har ju tvättstuga kl: 7 i dag.
Som vanligt höll jag på att säga, det skrev jag ju, hahaha
 
 
Och nu ska ni få höra,
Botkyrkabyggen ska dra ner på tvättider för oss boende.
Jag som bor i fem rum och ett kök
får tvätta sexton maskiner per månad.
Förr hade vi sju pass per månad och fyra maskiner per pass,
det blir alltså tjugoåtta maskiner per månad.
Jag kommer alltså att få tolv maskiner mindre per månad.
För detta minskar dom min hyra med 130 kr.
Hur tänker dom här??
Jag är klar 10.15 så jag tar och går ner till
centrum och tar tåget till Huddinge,
 
jag ska luncha med Tinas.
Vi går till Greken och äter kyckling
och Tina fläskfilé. 
 
Vad tiden rusar när man pladdrar om allt möjligt.
Klockan vart 12-.30 så jag gick till
jobbet för att ha ett möte 13.00.
Det var lite konstigt möte och det var
lite spänning i luften.
konstiga saker och lite tuffa ord kanske.
 
 
Det var en uppochner vänd eftermiddag.
Vi hade inge rapport och man glömde att
lägga upp jobbet på ett förnuftigt sätt.
Nu vart vi klara ändå.
 
Så vi gick hem på rätt tid i dag :)
 
 
Nu är det kaffe och sängen som väntar.
 
God natt
gott folk.
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0