Dag två i oktober

  
2012102
Ludvig & Love
Grattis
Tina
Hon fyller år i dag
stort Grattis
 
 
 
I dag sov jag till halv sju utan att vakna en enda gång.
Det är värt att fira med en latte
:)
Duschen, frukost, kläder ingen förändring.
Detta är en daglig rutin som jag gör varje dag med
en smula förlängning då jag inte jobbar.
Annars springer jag i ekorrhjulet som alla andra.
Mina avvikelser kan ju då vara att jag inte sover så länge fast jag borde,
börjar bli sliten i kroppen nu, Kanske ska jag införskaffa sömnmedel.
Nä man blir rätt så tung dan efter, ingen hit på jobbet.
 
 
 Tid att förflytta sig mot Tullinge sjukgymnasten.
Har en tid för ett litet besök där.
Så trevligt
:)
 
 
Jobbar 13 - 20.30 i dag, det är så skönt med kvällar,
jag gillar det. När det händer saker kan det
vara lite stökigt med annars är det OK.
Jag har ju en intro med mig så det är klart
att det flyter på så bra.
 
 
Sen var der detta med att köra hem, det var
tydligen jobbigt för gubben, han
var grinig och gnällde lite i överkant tyckte jag i alla fall.
Han tycker sitt gnällande var fogat.
:(
 
Nu är det bara sängen som väntar,
gubben satte sig och spela
såm vanligt.
Fan vad är det med data spel och män?
 
God natt
alla vänner.
Ha en gemytlig natt med bra drömmar.
:)
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0