Dagen allt ska vara lugt

 
 
20121014
Stellan
Grattis
Tacksägelsedagen
 
 
 
Eva
Tack för en trevlig kväll i går
och en trevlig dag i dag
 
 
Då är det morgon och jag har ingen sov ro.
Nu har jag varit uppe sen sex och nu kommer
det att bli full rulle.
Frukost fixat till alla, plockar av sen kommer
två trötta tonåringar och vill ha frukost.
Nytt dukande och plockande. 
Camilla dyker upp, hon skall köra Eva och Benny hem.
Så det var hel trevligt att ha dom här ett tag
denna dag också.
Vi han spela lite kort och snacka lite.
Efter att dom åkte hem kommer Linnea och Jimmie med barnen,
dom han hade köpt varsin fin liten blomma till Ari,
så söta dom små liven.
 
 
Kolla vad fin man kan vara i snygga mössan.
Vi tackar Lollo för den, och talar om att
Joline tycker om dan.
 
 
Så här fin var Joline och Robin i går.
Du blir säkert en bra pappa med tiden Robin.
Han har i alla fall talang. 
 
 Nu sitter jag och gubben och väntar på att pajen skall bli klar,
jag har gjort en kräft-/broccoli paj.
Spännande och se om man kan äta den.
Den kan ju vara läskig eller riktigt god.
 
 Pajen var riktigt fin och god
:)
 
Ska ta en litet snack med Camilla och
Thomas om ett par timmar.
Dom skulle komma förbi.
Sen blir det sängen och slappa framför
någon film eller så.
Så ha en bra kväll och vi hörs igen.
 
Trevlig kväll
 
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0