Daiting helg :)

 
20121006
Jenny & Jennifer
Grattis
 
 
 
 Dating
Hoppas på en härlig fin
kryssning med
Birka
 
 
 
Upp och hoppa kl 7.00, man fortsätter sina
gamla vana trogna
Frukost, dusch och kläder.
Undra om jag nästa lediga dag skall skita
i detta :).
Hur som hälst har jag nu gjort exakt detta, samma sak varje dag.
 
 
Detta är min dag i kort het.
Nu på morgonen ska jag köra lite bil,
landsväg till Nynähamn.
Vi tar en fika där går och titta lite,'
sen åker vi hem.
 
Vi åker in till Slussen vid 15.00 tiden, tar en fika på vägen.
Ska träffa Gladö gänget vid 16.00 vid Birka Paradise.
Båten går 17.00.
Trevlig resa alla vi som skall vara med
 
 
Vi hörs i morgon kväll när jag återkommer.
Lite bilder och så kommer då.
Ha en bra dag och en fin start på
söndagen tills jag kommer hem
:)
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0