Fredag

 
 20121005
Bror
Grattis
 
En tanke till
Brian Connelly
Grattis på din födelse dag
 
 
 
 
Det var bara att hoppa in i duschen kl 5.00,
frukost vid datorn och sen ett par valda ord
på facebook.
En helt vanlig arbets fredag.
Jag kör till jobbet så smodit.
Inga skavanker där inte,
förutom
 
en Micke räv som ställer sig mitt i vägen.
Jag ser att bilen bakom ligger en bra bit bakom.
Så jag bromsar kraftigt, räven titta på min bil och undra,
"vad är de där"?
Sen hoppa han in i skogen.
Dumma räv vad har du på vägen att göra.
 
Ja sen var det bara att köra vidare mot Huddinge och jobbet.
En lång dag för min intro Maria och mig i dag 7 - 17, phu.
En toppen tjej som kommer att fixa detta med bra betyg :)
Vi han med det som skulle göras och lite till.
Vi har alltid saker att göra, hinner vissa dagar inte med att
sätta ner röven många minuterar.
 
Gubben kom vid 17 och vi körde till flempan för att äta middag
Ungarna är ute med kyrkan i stan.
Dom dyker väl upp senare.
Vi hade en lite middags dait på fredags kvällen, :)
Sen hem och slappa.
 
Min väninna Renata bjöd på kaffe och trevlig prat stund.
Har nu packat för vår helg dati på
kryssning med Birka i morgon.
 
Då är det kudde och täcke som gäller
sov gott
dröm fina drömmar.
 
 
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0