Helga dag

 
SÖNDAG 
 
20121028
Simon & Simone
Grattis 
 
 
Ari & Jag
Våran dating
mysigt
 
 
 Greger
Min kära bror
Jag fick aldrig lära känna dig
Du lämnade denna jord alldeles för tidigt.
Tänder ljus för dig i dag.
 
 
 
 
 
Klockan tillbaka en time i dag,
 så bra då kommer min dag att starta enligt vinter tid.
Upp vid 5.30, inga större konstigheter.
Fixa i ordning klockan i köket och vardagsrummet.
Då är dagen i gång, frukost och mediciner tagna,
kollat in FB, inväntar att gå till duschen.
En helt vanlig söndag.
 
 
Ska ut och köra l
ite bil om en timme.
Känna lite på halt väg underlag.
Ska bli bra.
 Det vart en lite mat (lunch-middag) och en Bond.
Bra film rekommenderar den.
trevligt med dating tycker jag.
Det var lagom sent man kommer
hem så där 18.00.
Inte seg och trött utan jag är på G med att plugga lite till.
 
Då så inget särskilt på TV:n utan jag tittar på djurpoliserna,
om dom är i kväll vill säga.
Så nu stänger butiken för i dag,
och hoppas på en fin och bra måndag.
 Sov gott
gott folk
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0