Kräfftskiva :)

 
 
 
LÖRDAG
201201013
Berit & Birgit
Grattis
 
 
Till kräftskivan
hos mig
 
 
 
 
Då har jag nu varit vaken sen 03.00 och funderat
varför jag inte sover. Det går inte har värk i alla jävla leder,
ursäkta språket.
Men jag har så ont att jag känner att de här är galet.
Så vad ska jag göra nu då?? 
 
 5.30 och jag är fortfarande här. jag har ställt kl på 07.00 i
dag för att jag behöver fixa lite innan mina gäster kommer.
Man detta känns lite löjligt, jag får ta en powernape vid 12 tiden
i dag och hoppas att den hjälper. Just nu är jag bara irriterad.
 
 
Timmarna gick och jag fick hjälp vid 12 tiden av Camilla,
allt vart klart och nu inväntar vi gästerna.
Då vist ja jag skulle till Salem och lämna barn.
Det var lite intressant vad som hade hänt där,
två bilar krocka med varann så bussen
åker inte genom centrum.
OK
Det var bara att knalla vidare då. 
Nu var det klart och jag fick skutts hem, där mina gäster vänta.
 
 
 
 
 
 
 
Det gick städat till och det var så skönt,
God mat och goda kräftor.
Vitlöksbrödet var smarrigt, inge fel på drickan heller.
 
Vi spela lite kort och då kom en enorm trött het
över mig jag kände att jag nästan somna.
Gubben hade piggat på sig så han tog över sista sticken
på kortspelet. Det gick inte så bra för honom
men han kom inte sist :)
 
Jag lade mig runt 23 och dom andra lade sig vid 00 tror jag.
Det var trevligt och härligt sällskap.
Tack för en fin kväll
familjen
Karlsson/Lindblom
 
God natt kära läsare
Ha vackra drömmar
:)
 
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0