Ledig dag

 
 
201201017
Antonia & Toini
Grattis
 
Vem ska ha denna åtråvärda ros i dag
??????
Har ingen särskild att ge den till i dag.
Jo
Min bilskollärare.
Claes
:)
 
 
 
Men va???
Varför ligger gubben kvar i sängen??
Han har glömt ställa klockan.
:)
Så går det när man inte tänker gubben,
det är viktigt att kolla läget innan man somnar.
Jag hade själv sovmorgon ända till 06.00,
så då kommer han försent till jobbet.
 
Nå ja inte riktigt min huvudvärk, han är gammal nog att
skötta detta själv.
Jag skall iväg för en träff med Claes på körskolan.
En mycket bra lärare som är sträng till tusen.
Har bara mitt inbromsande att slipa på,
måste bromsa in tidigare, mycket tidigare.
Han tycker jag ska köra halkbanan ,
så det ska jag beställa tid på.
 
 
Skulle ha träffat gull grisen och Nea i
centrum 10.00 men dom är sjuka i dag.
vad synd jag som ville pussa på grisen.
Nå ja jag fick ner Camilla i stället,
vi fika innan hon åkte till jobbet.
 
Jag gick och handla och sen tog jag mig hem.
Väl hemma var det lite plock och dammsugning att göra.
Det blir så bra till slut.
maten ska göras och det blir pasta med
bacon och god sås.
 
Nu skall vi ta en titt på TV:n ,
det kommer lite såna där gransknings program
som kan vara roliga att se.
Men vad är detta????
Parken ZOO i Eskilstuna.
Vad gör dom, dödar dom utrotningshotade djur????
Det kan man ju inte göra.
 
 
 
 
 
Liken låg där i frysen. Helt sjukt.
Jag hoppas dom får fler förlust år.
Man behandlar inga varelser så,
särskilt om dom ÄR utrotningshotade.
Fy på er!
 
En film att titta på.
Vad den heter eller handlar om, vet jag inte.
Jag somna.
 
Sov gott. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0