Ledig dag

 
TORSDAG 
20121004
Frans & Frank
Grattis
 
 
Kanelbullen
 
 
 
Det är tvättstuga  dag i dag, kl: 07.00.
Så frukost först, tvättstugan sen och duschen sist i dag.
En sväng till centrum för att handla lite mjölk, bröd,
mat och annat. Jag hade sällskap av Camilla en stund innan
hon åkte till barnmorskan.
 
 
Väl hemma igen runt 12 så var det bara att städa
och torka golv, vart klar vid 15 tiden.
Då kan man slapp lite och bara vara.
Har bestämt mig för lasangne till middag i dag.
 
Gubben ska jobba över så det är bara jag och
barnen som skall äta.
Nu är det kväll och gubben har kommit hem.
Han är tröt och sliten.
 
 
Jag ringer min väninna Renata, vi tog en kopp
kaffe och snacka lite.
Det är så kul med henne, vi ses bara i bland men
det är så kul att snacka då.
Vi har mycket att snacka om, vi tog en kanelbulle till kaffet.
:)
 
Nu ska jag ta Sagas fötter och fixa dom.
Hon har väl lite ont i dom.
 
Sen blir det sängen och krama kudden
Sov gott
vakna torrt
:)
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0