Ledig helg

 
20121027
Sabina
Grattis
 
 
 
 Vem ska få den då??
Jag har den på lut till i morgon i stället.
:)
 
 
 
Jag vaknade upp till en fin kramp i foten och vaden.
Så skönt .... not.
Då var det bara att kliva upp och se vad man ska göra.
Frukost och duschen sen lite nät koll.
Camilla och Wilma kom och hälsa på i dag.
 
 
Jag kommer att få besök av två barnbarn också.
Dom kommer vid 10 tiden.
Jag har tvättstugan i dag så jag kan inte göra så mycket i dag.
Man blir lite låst.
Hoppas på att göra något annat i kväll istället.
 
Och kvällen vart ganska vanlig skulle ha varit
till Råds parken Huddinge med det vart lite dåligt med det.
Så kvällen vart liggande i sängen med ont i magen efter för god mat..
:)
 
 
Jag kände också att jag var lite sliten efter veckan
som gått och tvättstugan i dag.
Inte mycket tvätt men tillräckligt för att man ska bli trött.
 
Kolla lite på TV:n och somna vid 01.00
Godnatt
gott folk
dröm goa drömmar.
 
 
 
 
 
 Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0