Ledig ... Nej då inte jag

 
20121023
Severin & Sören
Grattis
 
 

Camilla & Renata

som körde runt mig.

Min älskade gubbe hade tagit med

sig bankomatkortet så jag

kunde inte köpa remsa.

Då ställde dessa två upp

Tusen tack

 

Uppe tidigt för jag ska till sjukgymnasten.

Så in i duschen äta och fixa sig.

Camilla dyker upp strax efter 06.00,

god morgon hjärtat, är du vaken nu sa ja.

Hon svara du ska ju till Tullinge

:)

Tack min dotter tack, tack.

Det gick bra hos sjukgymnasten, lite värk bara.

Sen var det hem fixa lunch till Camilla och mig.

Camilla bvörja 12 så hon åkte vid 11.00.

Renata ska till jobbet runt 12 och jag

åker gärna med till Huddinge.

 

Jag promenerar till

Gymnasietorget, sol möte.

 

Gubben hämtar mig och jag kör bilen till Willys i Tumba

för att införskaffa lite mat och annat.

Hem och fixa mat, det tar lite tid i dag.

Kina mat med cocosmjölk mums

 

Lite slappt framför datorn,

titta på sista delen av

"Torka aldrig tårar utan handske"

Den var mycket bra.

 

Då ska vi sova och ha en bra natt.

 

 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0