Måndag den första oktober

 
 20121001
Ragnar & Ragna
Grattis
 
 
 
 
Hösten fina dagar.
Längtar efter en varm höst sol.'
 
 
 
 
Måndags morgon och jag börjar ett.
Gubben sover bredvid mig, inget konstigt .....
Jo kl är 6.00 han har försovit sig!
Det hör nu till ovanligheterna det, undra
vad som gjort honom så trött?
Kan det vara detta spelande framför daton?
 
 
Jag hoppa in i duschen, tar min tråkiga frukost,
Sätter kläder på kroppen och är klar redan nu.
Visserligen ska jag i väg på bank ärenden men de
öppnar 10.00.
 
 
Barnen kommer också upp och det blir liv och rörelser en timma.
Dom går och lugnet har åter igen kommit till min bostad.
Då är det bara
jag, kaffekoppen och daton
:)
Nu ska jag plugga lite vägmärken så jag kan dom.
 
 
Då ska jag ta en promenad ner till centrum och gå på banken.
Det finns tre banker i Tumba och jag ska till dom alla.
Swedbank, lösa in en check, SEB för att byta inloggnings dosa.
Nordea för att fixa med mammas dödsbo
En kort sväng till medborgarkontoret också.
Sen fick jag åka bil till jobbet
:)
Så jag hade en hel timme på mig att slappa och bara vara.
Ett kvällspass och bra kollegor att jobba med.
Jag har hand om en intro det är kul då jag
känner att det går så bra.
Hon är duktig, hon kommer från Pite.
Bra tjej.
 
Körde hem Jessica i kväll, hon bor ju nära mig så
det var ingen om väg så att säga.
Hon bor nere i Solbo.
Så nu är det kväll och jag ska snart till sängen
:)
 
God natt
mina kära läsare.
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0