Mitt i veckan

 
 
 

20121031

Edit & Edgar

Grattis

Vår ute kväll

Då har man stigit upp före tuppen och klockan i dag.

Det kan inte vara bra att jag lägger mig tidigt på

kvällarna. Jag vaknar ju fasen så tidigt.

Seg blir man senare på dagen.

Nå ja det vart en dusch, frukost med en koll på FB.

Dagens Phia kommer alltid med på FB.

Det är ju kul att ha en följetång där,

det är många som läser den.

Har varit till sjukhuset igen i dag, det tog lite tid.

Åkte runt 8 kom hem runt 11.

Jobbigt med så låga dagar på sjukan,

man blir så trött.

Men i dag ska vi vara pigga och fräscha, det ska bli utekväll i kväll.

Vi södra stationen ligger en fin liten restaurang

som jag varmt kan rekommendera.

Frida & Fanny

på Rosenborgsgatan

Vilket bemötande, vad trevligt ställe.

Hit ska jag ta gubben på tu man hand.

det blev en tidig kväll så vid 21 var det uppbrott.

Tåget ska gå 15 över och det passa bra att komma hem vid denna tid.

Väl hemma hittar jag gubben sovande som en stock

Undra om han har festat också?

Hihihi

Då var det bara att varva ner och krypa till sängs

Titta lite på TV

Sov gott

 Nu sätter jag ut detta utan bilder,
jag har haft problem med bloggen
Bilder kommer på dagens blogg
 
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0