Nu blir det ledigt

 
201226
Amanda & Rasmus
Grattis
 
Amanda
 
Grattis på namnsdagen
gullet.
Många kramar till dig.
 
Det var tidig dag i dag igen.
Man är lite mör efter i går.
I dag är det frukost på Rosendal
Jippi
Gottit
 
Hoppas denna dag faller mer i den lugna smaken,
Jag har en liten kortare dag i dag 16.00
Väl på jobbet får jag reda på att jag
ska ha fredagslunchen och då kan jag sluta 15.30.
Det ska bli kul.
Jag ska vara med Marketta och det kommer att gå så bra.
 
Jag hade lite stök på förmiddagen och det såg lite små stressigt ut i dag.
Men jag vart klar och det var skönt.
jag ville inte lämna något åt kvällspersonalen,
det var bara att köra på.
 
Gubben kom och hämta mig.
Jag fick minsann köra hem i dag.
Kör nu sakta in i kurvor, rondeller eller mot rödljus.
ja ja lilla vän jag ska köra sakta och försiktigt.
Jag är ingen Rally kalle som alla tror.
 
Jag kör till Willy och ska handla lite.
Hurra massa pengar att spendera.
:)
Fasen jag parkerar som en gud :)
Men kolla nu då, man är borta en timme
och vad händer ...?
Det kommer en stor skåpbil  bredvid mig,
hur ska jag nu komma ut?
Jo då jag kom ut till slut, men jag ville först bara
gå ur bilen och bara skita i bilen.
Men som sagt jag kom ut.
 
 
Hemma blev det mat till slut,
och kvällen är ett faktum njut är det bara
TV och lugn och ro.
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0