Nu kör vi

 
 
TISDAG
20121016
Finn
Grattis
 
 
Renate
Jag fick åkat till och från jobbet med henne.
:)
 
 
 
Jag var uppe vid 06.00 i dag.
En härlig sovmorgon, på en timme.
Det var så att jag tyckte det vart för kallt i sängen
eftersom mitt element hade gått upp 05.20.
Då blir det kallt.
Men det var lagom att ställa sig tjugo minuter
i en varm dusch, en lätt frukost och
lite koll på FB.
 
Allt som det ska.
Oj då tonåringarna är hemma, vad konstigt.
Jag hoppas att dom får en bra dag i skolan.
 
 
Jag fick en ny MMS bild på älsklings plutten i går,
hon var Nalla Puh
Så himla söt.
Jag ska lägga in den på daton och visa er senare.
Vilket charm troll hon är min lilla Joline.
Älskar henne.
 
Jo jag älskar alla barnbarnen, ingen glömd.
Man får bara träffa dom så sällan.
Vissa bara ibland andra var
14 dag vissa inte alls.
Allt är relativt där också.
 
 
 
I dag blir det lunch med Renata
:)
Det ska bli kul.
Då var det jobbet som väntar på oss båda.
Jag har ett kvälls pass till 21.00 Renata till 20.30.
Hon är snäll nog att vänta på mig så jag får åka med henne hem.
Tack min vän.
 
 
Väl hemma tittar jag på serien
"Tåra aldrig en tår utan handskar"
del två.
Den är bra, väldigt bra, det är,
det är Jonas Gardell som skrivit den.
Tror att hans nya bok heter så också.
 
 
Trött och sängen ropar mitt namn
"Phia kom till mig,
jag har en fin kudde att lägga huvudet på,
ett varmt täcke att dra över dig så du inte fryser under natten"
Ja det låter förbaskat skönt, nu lägger jag mig
god natt. 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0