Nya utmaningar

 
20121029
Viola
Grattis
 
 
 
 
 Camilla
Tack föer att du körde
mig till jobbet
 
 
Jag skulle vilja sova till 9.00 men
min kropp vill gå upp kl 5.00 ... varför?
Jo det ska jag tala om den är van vid det och
har gjort så dom senaste 10 åren
så vad gnäller jag om?
 
Men jag har inte stressat i dag,
en lugn och god frukost
mmmm gott.
Lite koll på FB och annat skit på datorn.
Har skrivit en lista på "att göra" saker
innan jag ska till jobbet.
Att göra.
Ringa
Phone famely
Medborgarkontoret
halkbana
Gubben
Plugga.
 
Jag ska ta mig till jobbet vid 12 så lite tid har jag,
Duschen kommer väl in emellan någon stans.
Inge stress i dag inte.
 
 
Socialtjänsten var här och besökte Saga.
Hon är ju placerad hos mig sen 1 1/2 år nu.
Dom håller sten koll på oss :)
Saga har inga som hälst problem att komma in i familjen,
hon känner ju oss, vi har alltid funnits där.
Allt rullar på och vi alla är nöjda.
 
Då var det tid att ta sig till jobbet.
Jag börjar 13.00
Går till 21.00 och allt skulle börja med
att jag inte hade mina nycklar med mig.
Skit också, låna Maries.
Vi jobba på och var klara i rätt tid i dag också.
 
Nu ska man ut i regnet och invänta en SAAB
som jag ska köra hem :)
 
 
Har fixat demens provet.
En demenskurs på nätet.
Jag fick 100% rätt
Glad jag blev :)
 
Nu ska jag sova börjar 7.00 i morgon
 
Godnatt
gott folk
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0