Oj då vad nu då?

 
 20121011
Erling & Jarl
Grattis
 
Ledig kommande helg
:) 
 
 
Då var det en tidig morgon för att ta sig till jobbet.
I dag var kl tvungen att ringa 5.00,
för jag sov då.
Rutin mässig morgon;
vakna, duscha, ärta , klä på mig och åka.
Jag kör också som vanligt,
det har nu blivit rutin.
 
 
På jobbet börja jag med en kopp kaffe och
att läsa på datorn om vad som hänt på natten.
Sen delar jag medicin med en som skall få delegering.
Dagen har startat och den går så himla fort.
Man har häcken full och rett som man står där
är det lunch och sen slutar jag 14.00, hurra.
Dagen slut.
 
 
Till Tumba möter upp Camilla som sitter
och fikar med Anna Christiansson.
Vi köper en sallad och åker sen hem till mig.
Jag är segare en segast, har inge ork i mina
armar och har smärta i varenda led.
Nacken, axlar, armbågar, handleder, fingrar,
höfter och knäna.
Vad är det som händer vad är detta jag vill inte
känna denna smärta har inte tid med de.
 
Så min kväll vart att ligga på sängen och
kolla TV:n vilket är skittråkigt.
Som ni märkte kom inte bloggen in som den skulle i går.
Jag har skit ont.
 
Trött och slö somna jag till slut.
 
 
God natt
kära läsare
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0