Oj vad tiden går.

 
20121022
Marika & Marita
Grattis
 
 
Rosedalsgårdens
fotvårdare & massör.
 
 
 
I dag fick klockan ringa,
tänk jag sov förbi min klocka,
Känns helt OK.
In i duschen och i med frukost
gubben kom upp och äter han med.
Vi ska väl rulla här ifrån vis 05.50.
 
 
Mot jobbet båda två.
Han jobbar just nu eller fortfarande vid
Långbro Park..
Då åker vi upp mot Videvägen och Lollo kom gående där.
Jag borde ha stannat och plockat upp henne.
Men det gjorde jag inte.
Fy på mig.
Väl vi jobbet tar Ari över ratten och
kör mot Långbro.
 
En kopp kaffe och lite snack innan jobbet.
Sen gick dagen som på räls.
Allt var klappat och klart till 15.00 och jag ska
 
få fot vård, det är så härligt.
Efter en timme med massa petande
och filande var det smörjning.
 
 
 
16.00 var det 30 min massage.
Tror min dag var gjord.
När jag sen körde hem var det i himmelen jag satt.
 
Jag blev bjuden på middag i dag,
det var pasta med god creme frach sås.
Bra kryddat och bacon i,
riktigt gott.
 
Slappa vid TV:n och sen sova
 
Godnatt
alla läsare
ha vackra drömmar
 
 
 
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0