Sol dokumentations dag

 
 
 
 20121009
Ingrid & Inger
Grattis
 
Majvor
Min dator expert.
Tack för din hjälp i dag.
 
 
  
 
Har en dokumentations dag i dag,
så jag börjar 9.00 istället för 13.00.
Det är så att jag kommer till jobbet redan 06.20.
Men jag är inte där, inte alls.
Sen vart det full rulle med alla som skall ha
inloggningar och hjälp med dokumentation.
 
 
Möte på möte och fler som skall ha inloggningar.
Så det var full rulle till 17.00
Vi kommer att vara fler som håller på med Solen.
Jag kommer att få fyra st. som hjälper mig.
Det kommer att vara bra.
 
 
Kör bilen hem, måste ha varit en olycka eller så.
Kö ända borta vis Flemingsberg,
det tog 45 minuter från Flemingsberg till Tullinge station.
Den biten tar fem minuter annars.
Såg några bilar som krockat, och då undrar jag hur kör dom?
 
Maten var enkel och snabb fixad, köttbullar och potatis.
En kaffe och sen kolla TV:n
Jobbar kväll i morgon så det är skönt med en sovmorgon :)
Och det vet vi hur det kommer att gå.
 
Nu är det bara ett par mail att sända i väg.
Sen är det sova sova säng säng.
 
 
God natt.
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0